Urząd Miasta Wałcz prowadzi nabory na dwa stanowiska urzędnicze – w Wydziale Inwestycji i Realizacji Projektów oraz w Komendzie Straży Miejskiej.
Wydział Inwestycji i Realizacji Projektów poszukuje kandydata na stanowisko Starszego Inspektora lub Inspektora ds. Zamówień Publicznych. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych, obsługę platformy e-Zamówienia, współpracę z komórkami organizacyjnymi urzędu oraz przygotowywanie sprawozdań dla Prezesa UZP. Wymagane jest wykształcenie wyższe lub średnie, odpowiedni staż pracy oraz znajomość przepisów prawa dotyczących zamówień publicznych.
Drugi nabór dotyczy stanowisk w Straży Miejskiej – od Aplikanta po Inspektora Straży Miejskiej. W zależności od stanowiska wymagane są m.in. ukończone 21 lat, prawo jazdy kat. B, nienaganna opinia, sprawność fizyczna i psychiczna oraz – w wyższych kategoriach – odpowiedni staż pracy i ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych. Do zadań strażników należeć będzie m.in. dbanie o porządek i bezpieczeństwo w mieście, ochrona obiektów komunalnych, współpraca ze służbami ratunkowymi, konwojowanie dokumentów i udział w działaniach prewencyjnych.
Dokumenty aplikacyjne w obu naborach należy składać do 17 października 2025 roku (do godz. 14:00) w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Wałcz (sala nr 11). Szczegółowe informacje oraz wzory niezbędnych dokumentów dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej: bip.walcz.pl/nabor-na-stanowiska
Źródło informacji: J. Dworek, Wydział Organizacyjny