Przystąpienie do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wschodniej strony ul. Nadjeziornej 

Obwieszczenie Burmistrza Miasta Wałcz z dnia 15 maja 2025 r. o przystąpieniu do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Wałcz w rejonie ul. Nadjeziornej – strona północna. Na podstawie art. 17 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) oraz art. 39 i art. 40, w związku z art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2024 r. poz. 1112 ze zm.)

zawiadamiam

o podjęciu przez Radę Miasta Wałcz Uchwały Nr VIII/XVIII/162/20 z dnia 25 lutego 2020 r.
w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Wałcz w rejonie ul. Nadjeziornej – strona wschodnia.

Przedmiotem opracowania planu miejscowego jest ustalenie przeznaczenia oraz zasad zabudowy, obszaru położonego przy ul. Nadjeziornej – strona wschodnia. Prace stanowić będą kontynuację m.in. wyznaczonej już w sąsiednim miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej.

Wnioski do projektu planu miejscowego można składać w terminie do dnia 16 czerwca 2025 r., na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego na adres:

  • Urząd Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz,
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
  • skrytka ePUAP: /4am3ot27ub/skrytka lub /4am3ot27ub/SkrytkaESP,
  • adres e-Doręczeń: AE:PL-69445-77314-GSICS-24.

Wnioski do projektu planu miejscowego należy składać wyłącznie na formularzu, którego wzór został określony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r.
w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509). Wzór ww. formularza dostępny jest w siedzibie Urzędu Miasta Wałcz, pok. 11 oraz na stronie Urzędu Miasta Wałcz: http://www.bip.walcz.pl/ w zakładce: w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne / Formularze.

Składający wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego, podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada,   a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy na każdym etapie realizacji ww. dokumentu w Urzędzie Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, pokój nr 203 lub 208  w godzinach pracy Urzędu.

Wnioski złożone po upływie wyznaczonego terminu oraz wniesione inaczej niż na w/w formularzu - pozostawia się bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrywania wniosków jest Burmistrz Miasta Wałcz.

Treść klauzuli informacyjnej dotyczącej danych osobowych jest dostępna na stronie internetowej w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w siedzibie Urzędu Miasta Wałcz.

Uchwała Nr VIII/XVIII/162/20 Rady Miasta Wałcz z dnia 25 lutego 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Wałcz w rejonie ul. Nadjeziornej – strona wschodnia wraz z plikiem APP (GML) jest do pobrania ze strony internetowej pod linkiem: https://mwalcz.e-mapa.net/legislacja/mpzp/4488.html

 

Burmistrz Miasta Wałcz

/-/ Maciej Żebrowski

 

 

Obowiązek informacyjny

wobec osób biorących udział w procedurze planistycznej

 

Spełniając obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej: RODO) informujemy, iż:

 

  1. Administrator danych

Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta Wałcz, z siedzibą w Urzędzie Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz.

  1. Inspektor Ochrony Danych

Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, dane kontaktowe: e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

tel. 67 258 44 71 wew. 31.

  1. Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie do celów związanych z realizacją partycypacji społecznej w procesie planistycznym, zgodnie z przepisami ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Wynika to bezpośrednio z konkretnego przepisu prawa, tj. w szczególności: ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym lub jest niezbędne do wykonania zadania w interesie publicznym albo w ramach sprawowania władzy publicznej oraz w określonym zakresie wynika z treści udzielonej przez Państwa zgody.

Jeżeli dane osobowe nie zostały zebrane bezpośrednio od Państwa, przysługują Państwu wszelkie dostępne informacje o ich źródle, jeżeli nie wpływa to na ochronę praw i wolności osoby, od której dane te pozyskano (art. 8a ust. 1 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym).

  1. Odbiorcy danych

Państwa dane mogą zostać w wyjątkowych sytuacjach udostępnione podmiotom,:

  1. którym Administrator powierzy przetwarzanie danych osobowych, w szczególności:

- podmiotom świadczącym na rzecz urzędu usługi pocztowe;

- projektantom sporządzającym projekt mpzp;

  1. organom publicznym i innym podmiotom, którym Administrator udostępni dane osobowe na podstawie przepisów prawa.
  1. Okres przechowywania danych

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez czas wymagany przepisami prawa, tj. w szczególności przez okres prowadzenia procedury planistycznej, zaś w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody - do momentu jej odwołania lub realizacji celu, który został            w niej wskazany.

Państwa dane osobowe po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

  1. Prawa osób, których dane dotyczą

Zgodnie z zasadami określonymi w RODO, mają Państwo prawo do:

  • dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
  • ograniczenia przetwarzania danych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
  • usunięcia swoich danych osobowych,
  • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres: ul. Stawki 2,

00-193 Warszawa)

  1. Przekazanie danych do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej /zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, ani organizacji międzynarodowej, przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

  1. Wymóg podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe, w zakresie danych przetwarzanych na podstawie przepisów prawa. Konsekwencją ich niepodania będzie niemożność zrealizowania sprawy. W pozostałym zakresie podanie danych jest dobrowolne.

ZAŁĄCZNIKI:

OBWIESZCZENIE

WZÓR FORMULARZA

Źródło informacji: A. Bośka, Wydział Planowania, Gospodarki Komunalnej i Środowiska