Doręczanie decyzji podatkowych na 2025 r. przez Pracowników Urzędu Miasta Wałcz
Już po raz kolejny decyzje podatkowe dostarczą Mieszkańcom Wałcza osobiście Pracownicy Urzędu Miasta Wałcz. Urzędnicy rozniosą blisko 10 tysięcy decyzji!
Zgodnie z przepisami Ordynacji Podatkowej pisma, w tym decyzje, mogą być doręczane Podatnikom przez Pracowników organu podatkowego (Burmistrza Miasta Wałcz).
W tym roku 6 Urzędników (Panie: Aneta Pajurek, Agnieszka Bielej, Izabela Góral , Anna Pereniec, Katarzyna Bukwald oraz Joanna Kubowicz) dostarczy niemal 10 tys. decyzji.
- Decyzje mogą być doręczane od poniedziałku do soboty w godz. 9.00-20.00
- Doręczyciele – Pracownicy Urzędu Miasta Wałcz- nie mają prawa pobierać od Mieszkańców jakichkolwiek kwot pieniężnych, mają jedynie dostarczyć zamkniętą przesyłkę.
- Na żądanie Podatnika Doręczyciele zobowiązani są do przedstawienia identyfikatora służbowego.
- Osoby odbierające przesyłki proszone są o składanie czytelnych podpisów na potwierdzeniu odbioru.
- W dni powszednie doręczanie odbywa się po godzinach pracy Urzędnika lub w czasie Jego urlopu.
Akcja rozpocznie się dnia 24 stycznia i potrwa do dnia 19 lutego 2025 r. włącznie. Po tym terminie decyzje, które z różnych powodów nie zostały doręczone Adresatom, zostaną przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego.
Podatek można opłacać elektronicznie, w siedzibach banków lub w Kasie Urzędu czynnej w poniedziałki i wtorki w godzinach od 8:00 do 14:00.
Nabyłeś nieruchomość w Wałczu, przeczytaj o bip.walcz.pl/index.php/podatki-i-oplaty
Źródło informacji: M. Krawczyk, Sekretarz Miasta Wałcz