Informacja o naborze.

BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE PLANOWANIA, GOSPODARKI KOMUNALNEJ I ŚRODOWISKA URZĘDU MIASTA WAŁCZ

 

  1. Nazwa jednostki zatrudniającej :

URZĄD MIASTA WAŁCZ PLAC WOLNOŚCI  1 78-600  WAŁCZ

  1. Określenie stanowiska :

INSPEKTOR/PODINSPEKTOR DS. KOMUNALNYCH

  • Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

 

  1. Wymaganie niezbędne :
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie średnie lub wyższe zawodowe,
  • staż pracy:

    Inspektor         - wykształcenie średnie – 5 lat,

- wykształcenie wyższe – 3 lata,

     Podinspektor   - wykształcenie średnie – 3 lata,

 

  1. Wymagania dodatkowe:
  • wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku budowlanym, geodezja, ochrona środowiska,
  • minimum roczny staż pracy na podobnym stanowisku w administracji publicznej,
  • niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności ustaw:
  • Kodeks postępowania administracyjnego,
  • o samorządzie gminnym,
  • o pracownikach samorządowych,
  • ustawa o ochronie danych osobowych,
  • o finansach publicznych,
  • instrukcja obiegu i kontroli dokumentów finansowo-księgowych,
  • o publicznym transporcie zbiorowym rozporządzenia,
  • o transporcie drogowym rozporządzenia,
  • o cmentarzach i chowaniu zmarłych
  • o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,

4)  umiejętności praktyczne:  

  • znajomość obsługi programów komputerowych (Word, Excel),
  • umiejętność prowadzenia postępowań administracyjnych i przygotowywania projektów decyzji,
  • umiejętność interpretacji i stosowania aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku
  • obsługa programów komputerowych do kosztorysowania (NORMA)

5) umiejętności psychospołeczne:

negocjowania, poszukiwania i selekcji informacji, wyjaśniania i przekazywania wiedzy, prowadzenia spotkań.

Więcej informacji pod linkiem: https://bip.walcz.pl/nabor-na-stanowiska/nabor-w-urzedzie-miasta/nabor-inspektor-podinspektor-ds-komunalnych

Źródło informacji: J. Dworek, Wydział Organizacyjny