Informujemy, że w związku z pandemią Urząd funkcjonuje w następujący sposób.
Przy wejściu do budynku głównego stoi skrzynka, do której można składać dokumenty/pisma/wnioski. Istnieje również możliwość osobistego złożenia wniosku w Kancelarii Ogólnej. W budynku głównym dyżur pełni pracownik, który udziela informacji oraz w razie potrzeby dzwoni po pracownika merytorycznego. Obsługa interesantów odbywa się przede wszystkim w sali obsługi na parterze.
- Pilne sprawy w Urzędzie Stanu Cywilnego (akty zgonu) nie wymagają uzgodnienia telefonicznego, pozostałe sprawy będą załatwiane po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym 67-258-44-71 wew. 29 lub 52.
- W sprawach załatwianych w Wydziale Spraw Obywatelskich (m.in. dowody osobiste i meldunki) można kontaktować się pod wskazanymi numerami telefonów 67-258-44-71 wew. 51 lub 49.
- W sprawach załatwianych w Komendzie Straży Miejskiej, można kontaktować się pod wskazanymi numerami telefonów 67-258-44-71 wew. 17 lub 34 lub 531-393-137.
- W sprawach związanych z obsługą działalności gospodarczej można kontaktować się pod wskazanymi numerami telefonów 602-836-858, 67-258-44-71 wew.53.
- Udzielanie informacji w sprawie upomnień dotyczących:
- opłaty za odpady – tel. 67-258-44-71 wew. 20 lub wew. 27,
- podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego – tel. 67-258-44-71 wew. 27 lub wew. 20,
- dzierżawy gruntu, wieczystego użytkowania, opłaty przekształceniowej– tel. 67-258-44-71 wew. 27,
- informacji i deklaracji podatkowych – tel. 602-837-696 lub tel. 67-258-44-71 wew. 35.
Apelujemy o składanie dokumentów w miarę możliwości poprzez platformę ePUAP, drogą elektroniczną lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie pod nr 67 258 44 71.
Numery do poszczególnych Wydziałów Urzędu Miasta dostępne są na stronie: https://www.walcz.pl/index.php/e-urzad1/wydzialy-i-stanowiska
Do odwołania zawieszamy przyjęcia w sprawach skarg i wniosków. Ciągłość ich składania pozostaje jednak zachowana, ograniczona pozostaje forma składania, tj. pisemnie w siedzibie Urzędu, za pośrednictwem poczty lub elektronicznie.
Jednocześnie informuję, iż Kasa Urzędu będzie czynna w poniedziałki, wtorki i piątki w godz. od 8.00 do 14.00, natomiast od dnia 1 lipca br. Kasa Urzędu będzie czynna w poniedziałki i wtorki.
Wpłat można dokonywać bezpośrednio na poniżej wskazane rachunki bankowe:
Ogólny: PEKAO SA o/Wałcz: 31 1240 3712 1111 0000 4363 6662
Dla odpadów komunalnych: PEKAO SA o/Wałcz: 98 1240 3712 1111 0010 4026 3217
Strefy płatnego parkowania: 82 1240 3712 1111 0010 2737 5115
Zajęcie pasa drogowego: 08 1240 3712 1111 0000 4363 6688
Opłaty za udostępnianie danych z rejestrów: PESEL, mieszkańców, dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami osobistymi: 69 1240 6292 1111 0010 7615 8679
Przydatne dane adresowe:
Urząd Miasta Wałcz
Plac Wolności 1
78-600 Wałcz
tel. +48 (67) 258 44 71
fax.+48 (67) 258 26 18
Skrytki e-Puap: /4am3ot27ub/skrytka oraz /4am3ot27ub/SkrytkaESP.
Burmistrz Miasta Wałcz
/-/ Maciej Żebrowski