Komunikat w sprawie wprowadzenia zmian w zakresie obsługi interesantów oraz sposobu funkcjonowania Urzędu Stanu Cywilnego w Wałczu

Urząd Miasta Wałcz informuje, że w związku z obecną sytuacją pandemiczną, począwszy od dnia 19 kwietnia 2021 roku do odwołania bezpośrednia obsługa Interesantów przez Urząd Stanu Cywilnego w Wałczu będzie dotyczyła wyłącznie sporządzania aktów urodzenia oraz aktów zgonu.

Sporządzenie aktu zgonu możliwe będzie po:

  • uprzednim umówieniu się telefonicznym;
  • pozostawieniu w Kancelarii Ogólnej karty zgonu oraz podania o sporządzenie aktu zgonu zawierającego kontaktowy nr telefonu (termin sporządzenia aktu zgonu będzie przypadać najpóźniej kolejnego dnia roboczego).

W dniu 19 kwietnia 2021 r. możliwe będzie wnioskowanie wyłącznie poprzez pozostawienie karty zgonu w Kancelarii ogólnej oraz podania o sporządzenie aktu zgonu zawierającego kontaktowy nr telefonu.

 

Sporządzenie aktu urodzenia możliwe będzie po uprzednim umówieniu się telefonicznym, z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem.

 

Umówienie terminu możliwe będzie pod nr telefonu 67 258 44 71 wew. 29 w dni robocze w godzinach 800-1400.

Źródło informacji: M. Krawczyk, Sekretarz Miasta