OGŁOSZENIE O PODJĘCIU UCHWAŁY PRZEZ RADĘ MIASTA WAŁCZ O PRZYSTĄPIENIU DO SPORZĄDZENIA PLANU OGÓLNEGO GMINY MIEJSKIEJ WAŁCZ
Burmistrz Miasta Wałcz działając na podstawie art. 13i ust. 3 pkt. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 40 i art. 39 ust. 1 pkt 1 w związku z art. 46 ust. 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), zawiadamia o podjęciu przez Radę Miasta Wałcz Uchwały Nr IX/IX/93/24 z dnia 29 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Miejskiej Wałcz oraz o przystąpieniu do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko skutków jego realizacji. Granice obszaru obejmują Gminę Miejską Wałcz w jej granicach administracyjnych z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalone przez ministra właściwego do spraw transportu.
Wnioski do projektu planu ogólnego można składać w terminie do dnia 23 grudnia 2024 r., na piśmie utrwalonym w postaci papierowej lub elektronicznej, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej, na formularzu w postaci papierowej lub w formie dokumentu elektronicznego na adres:
- Urząd Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz,
- e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,
- skrytka ePUAP: /4am3ot27ub/skrytka lub /4am3ot27ub/SkrytkaESP.
Wnioski do projektu planu ogólnego należy składać wyłącznie na formularzu, którego wzór został określony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509). Wzór ww. formularza dostępny jest w siedzibie Urzędu Miasta Wałcz, pok. 11 oraz na stronie Urzędu Miasta Wałcz: http://www.bip.walcz.pl/ w zakładce: Zagospodarowanie przestrzenne / Plan ogólny.
Składający wniosek do projektu aktu planowania przestrzennego, podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Zainteresowani mogą zapoznać się z niezbędną dokumentacją sprawy na każdym etapie realizacji ww. dokumentu w Urzędzie Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, pokój nr 208 lub 202 w godzinach pracy Urzędu.
Uwagi lub wnioski złożone po upływie wyznaczonego terminu oraz wniesione inaczej niż na w/w formularzu - pozostawia się bez rozpatrzenia.
Organem właściwym do rozpatrywania uwag i wniosków jest Burmistrz Miasta Wałcz.
Burmistrz Miasta Wałcz
Plik do pobrania: obowiązek informacyjny