BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE INWESTYCJI I REALIZACJI PROJEKTÓW URZĘDU MIASTA WAŁCZ

  1. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:

 

  1. Wymaganie niezbędne :
  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie średnie lub wyższe zawodowe o kierunku: budownictwo, prawo, administracja, inżynieria środowiska, ochrona środowiska lub pokrewne,
  • staż pracy:

     Inspektor        - wykształcenie średnie – 5 lat,

- wykształcenie wyższe – 3 lata,

     Podinspektor   - wykształcenie średnie – 3 lata,




Źródło informacji: J. Dworek, Wydział Organizacyjny