Burmistrz Miasta Wałcz ogłasza nabory na wolne stanowiska urzędnicze.
I. BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE ORGANIZACYJNYM URZĘDU MIASTA WAŁCZ
- Określenie stanowiska :
PODINSPEKTOR DS. ORGANIZACYJNYCH (Biuro Obsługi Interesanta)
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
- Wymaganie niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie lub wyższe zawodowe,
- staż pracy:
- wykształcenie średnie – 3 lata stażu pracy,
- wykształcenie wyższe – staż pracy nie jest wymagany.
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe o kierunku: administracja, organizacja i zarządzanie lub ekonomia;
- roczny staż w administracji samorządowej lub na podobnym stanowisku pracy;
- niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności:
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o samorządzie gminnym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- ustawy o opłacie skarbowej,
- ustawy Prawo pocztowe,
- Statutu Miasta Wałcz (bip.walcz.pl),
4) znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego w stopniu komunikatywnym.
5) umiejętności praktyczne:
- obsługa programów: WORD (edytor teksów), programów do elektronicznego obiegu korespondencji,
6) umiejętności psychospołeczne:
zorganizowanie, zaangażowanie, dyskrecja, asertywność, skrupulatność, samodzielność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista, komunikatywność, opanowanie, dokładność.
II. BURMISTRZ MIASTA WAŁCZ OGŁASZA NABÓR KANDYDATÓW NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH URZĘDU MIASTA WAŁCZ
- Określenie stanowiska :
INSPEKTOR/PODINSPEKTOR DS. OBYWATELSKICH
- Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem:
- Wymaganie niezbędne :
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia,
- wykształcenie średnie lub wyższe zawodowe,
- staż pracy:
Inspektor
5 lat – wykształcenie średnie
3 lata – wykształcenie wyższe
Podinspektor
3 lata – wykształcenie średnie
staż nie jest wymagany – wykształcenie wyższe.
- Wymagania dodatkowe:
- wykształcenie wyższe magisterskie lub podyplomowe o kierunkach/specjalnościach: administracja, pokrewne;
- co najmniej rok stażu pracy na podobnych stanowiskach lub w administracji publicznej;
- niezbędna wiedza specjalistyczna, tj. znajomość regulacji prawnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na tym stanowisku, w szczególności ustaw:
- o obronie Ojczyzny,
- o ewidencji ludności,
- Kodeks Wyborczy,
- o opłacie skarbowej,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- o samorządzie gminnym,
- o ochronie danych osobowych;
- znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego w stopniu komunikatywnym;
- znajomość języka ukraińskiego w stopniu komunikatywnym;
- umiejętności praktyczne:
- znajomość obsługi programów: Word,
- prowadzenie postępowań administracyjnych i przygotowywanie projektów decyzji,
- interpretacja i stosowanie aktów normatywnych oraz obowiązujących przepisów regulujących sprawy na zajmowanym stanowisku;
6) umiejętności psychospołeczne: dostosowania się do różnych typów klientów, asertywność w kontaktach z trudnym klientem.
WIĘCEJ INFORMACJI NT. NABORÓW: https://bip.walcz.pl/index.php/nabor-na-stanowiska/160-nabor-w-urzedzie-miasta
Źródło informacji: J. Dworek, Wydział Organizacyjny