Informacja o naborze.
Burmistrz Miasta Wałcz ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Wałcz
Stanowisko: INSPEKTOR/PODINSPEKTOR DS. OBRONNYCH I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
Wymaganie niezbędne :
1) obywatelstwo polskie,
2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) wykształcenie średnie lub wyższe zawodowe,
6) staż pracy:
Inspektor - wykształcenie średnie – 5 lat,
- wykształcenie wyższe – 3 lata,
Podinspektor - wykształcenie średnie – 3 lata,
- wykształcenie wyższe – staż nie jest wymagany.
Więcej informacji w dokumencie: PLIK oraz na stronie: bip.walcz.pl/index.php/nabor-na-stanowiska/160-nabor-w-urzedzie-miasta
Źródło informacji: J. Dworek, Wydział Organizacyjny