Doręczanie decyzji podatkowych na 2023 r. przez Pracowników Urzędu Miasta Wałcz.
Zgodnie z przepisami Ordynacji Podatkowej pisma, w tym decyzje, mogą być doręczane podatnikom przez operatora pocztowego lub Pracowników organu podatkowego (Burmistrza Miasta Wałcz).
W Wałczu, kolejny raz decyzje podatkowe roznoszone będą przez pracowników urzędu. Jest to zdecydowanie bardziej ekonomiczne oraz efektywniejsze. Skuteczność doręczenia decyzji bezpośrednio do Mieszkańców wynosi około 90%.
W tym roku 7 urzędników dostarczy niemal 10 tys. decyzji tj.:
- Pani Lilla Możejko,
- Pani Beata Jędrowska,
- Pani Danuta Kowalska,
- Pani Agnieszka Bielej,
- Pani Aneta Pajurek,
- Pani Anna Pereniec,
- Pan Mirosław Gardziński.
- Decyzje mogą być doręczane od poniedziałku do soboty w godz. 9.00-20.00
- Doręczyciele – pracownicy Urzędu - nie mają prawa pobierać od mieszkańców jakichkolwiek kwot pieniężnych, mają jedynie dostarczyć zamkniętą przesyłkę.
- Na żądanie podatnika doręczyciele zobowiązani są do przedstawienia identyfikatora służbowego.
- Osoby odbierające przesyłki proszone są o składanie czytelnych podpisów na potwierdzeniu odbioru.
- W dni powszednie doręczanie odbywa się po godzinach pracy urzędnika lub w czasie jego urlopu.
Akcja rozpocznie się dnia 27 stycznia i potrwa do dnia 21 lutego 2023 r. włącznie. Po tym terminie decyzje, które z różnych powodów nie zostały doręczone adresatom, zostaną przesłane za pośrednictwem operatora pocztowego.
Podatek można opłacać elektronicznie, w siedzibach banków lub w Kasie Urzędu czynnej w poniedziałki i wtorki w godzinach od 8:00 do 14:00.
Nabyłeś nieruchomość w Wałczu, przeczytaj o bip.walcz.pl/index.php/podatki-i-oplaty
Źródło informacji: M. Krawczyk, Sekretarz Miasta Wałcz