W związku z obecną sytuacją epidemiczną oraz Rozporządzeniem Rady Ministrów z 21 stycznia 2022 r.,

zmieniającym rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem epidemii, informuję, iż od 26 stycznia 2022 roku ogranicza się do niezbędnego minimum możliwość osobistego załatwiania spraw. Obsługa Interesantów będzie odbywała się przy wyznaczonych stanowiskach w budynku A i B.

Przy wejściu do budynku głównego będzie stała skrzynka, do której będzie można składać  dokumenty/ pisma/ wnioski.

  • Pilne sprawy w Urzędzie Stanu Cywilnego (akty zgonu i urodzenia) będą załatwiane po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (67 258 44 71 wew. 29 lub 52).
  • Sprawy związane z dowodami osobistymi i meldunkami będą załatwiane po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z Wydziałem Spraw Obywatelskich (67 258 44 71 wew. 51 lub 49).
  • Pilne sprawy w Komendzie Straży Miejskiej będą załatwiane po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (67 258 44 71 wew. 34 lub 531 393 137).
  • Pilne sprawy związane z obsługą działalności gospodarczej będą załatwiane po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (602 836 858).
  • Pilne sprawy związane z obsługą Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków będą załatwiane po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym (67 258 44 71 wew. 42).
  • Pilne sprawy związane z podatkami będą załatwiane pod nr telefonu (67 258 44 71 wew. 35 lub 602 837 696). Formularze informacji oraz deklaracji podatkowych znajdują się na stronie bip.walcz.pl w zakładce podatki i opłaty.

Apeluję o składanie dokumentów w miarę możliwości poprzez platformę ePUAP, drogą elektroniczną lub za pośrednictwem poczty tradycyjnej.

Wszelkie pytania prosimy kierować na adres poczty elektronicznej Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie pod nr 67 258 44 71.

Numery do poszczególnych Wydziałów Urzędu Miasta dostępne są na stronie: https://www.walcz.pl/index.php/e-urzad1/wydzialy-i-stanowiska

Do odwołania zawieszam przyjęcia w sprawach skarg i wniosków. Ciągłość ich składania pozostaje jednak zachowana, w formie pisemnej w siedzibie Urzędu, za pośrednictwem poczty lub elektronicznie.

Jednocześnie informuję, iż począwszy od 31 stycznia br. Kasa Urzędu będzie nieczynna do odwołania.

Wpłat można również dokonywać bezpośrednio na poniżej wskazane rachunki bankowe:

Ogólny: PEKAO SA o/Wałcz: 31 1240 3712 1111 0000 4363 6662

Dla odpadów komunalnych: PEKAO SA o/Wałcz: 98 1240 3712 1111 0010 4026 3217

Strefy płatnego parkowania: 82 1240 3712 1111 0010 2737 5115

Zajęcie pasa drogowego: 08 1240 3712 1111 0000 4363 6688

Opłaty za udostępnianie danych z rejestrów: PESEL, mieszkańców, dowodów osobistych oraz dokumentacji związanej z dowodami  osobistymi: 69 1240 6292 1111 0010 7615 8679


Przydatne dane adresowe:

Urząd Miasta Wałcz 
Plac Wolności 1
78-600 Wałcz

tel. +48 (67) 258 44 71
fax.+48 (67) 258 26 18
Skrytki e-Puap: /4am3ot27ub/skrytka oraz /4am3ot27ub/SkrytkaESP.

 

WEJŚCIE DO BUDYNKU POJEDYNCZO, W MASECZCE, PAMIĘTAJĄC O ZACHOWANIU ZASAD BEZPIECZEŃSTWA I DEZYNFEKCJI RĄK.

 

Burmistrz Miasta Wałcz

/-/ Maciej Żebrowski