Wydział Organizacyjny
Pracownicy
Dorota Draus Naczelnik Wydziału tel.: 67 258 44 71 wew. 18 |
Jadwiga Dworek Starszy Inspektor ds. Personalnych tel.: 67 258 44 71 wew. 23 |
Agnieszka Ciesielska Inspektor ds. Organizacyjnych tel.: 67 258 44 71 wew. 14 |
Aleksandra Suska Inspektor ds. Administracyjno Gospodarczych tel.: 67 258 44 71 wew. 24 |
Renata Opara |
Izabela Ossowska Podinspektor ds. Organizacyjnych tel.: 67 258 44 71 wew. 65 |
Lidia Ratajczyk Inspektor ds. Organizacyjnych tel.: 67 258 44 71 wew. 10 |
|
Biuro Rady Miasta
Patrycja Kamczycka Zastępca Naczelnika tel.: 67-258-44-71 wew.13 |
Karolina Miazga Starszy Inspektor ds. Samorządowych tel.: 67-258-44-71 wew.13 |
Dane adresowe / Godziny pracy
Adres:
Plac Wolności 1
78-600 Wałcz
- Naczelnik Wydziału - budynek A pokój 117 - I piętro
- Kancelaria ogólna - budynek A pokój 7 – parter
- Sekretariat Burmistrza Miasta Wałcz i Zastępców Burmistrza - budynek A pokój 105 - I piętro
- Kadry - budynek A pokój 117 - I piętro
- Sprawy administracyjno-gospodarcze - budynek A pokój 101 I piętro
- Biuro Rady Miasta - Budynek A pokój 09 niski parter
Godziny pracy:
Od poniedziałku do piątku 7.30-15.30
Zakres działania
Wydział Organizacyjny
- prowadzenie spraw związanych z organizacją i funkcjonowaniem Urzędu Miasta
- prowadzenie spraw osobowych pracowników Urzędu i kierowników jednostek podporządkowanych,
- administracyjno-gospodarcza obsługa Urzędu,
- organizowanie załatwiania skarg, wniosków i petycji mieszkańców,
- prowadzenie kancelarii ogólnej,
- obsługa sekretariatu Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
- prowadzenie zbioru zarządzeń Burmistrza,
- organizowanie czynności związanych z przeprowadzeniem wyborów, referendum, spisów statystycznych, konsultacji społecznych,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- prowadzenie spraw związanych z publikacją ogłoszeń,
- prowadzenie zadań związanych z utrzymaniem i użytkowaniem budynków Urzędu.
Biuro Rady Miasta Wałcz
- prowadzenie całości dokumentacji związanej z działalnością Rady,
- przekazywanie Radnym niezbędnych materiałów/informacji związanych z działalnością Rady,
- obsługa sesji Rady,
- obsługa komisji Rady,
- obsługa Klubów Radnych,
- przekazywanie zainteresowanym wniosków, interpelacji, zapytań,
- prowadzenie rejestrów interpelacji, wniosków Radnych oraz wniosków komisji Rady,
- prowadzenie rejestru uchwał Rady Miasta,
- prowadzenie zbioru uchwał i udostępnianie ich do wglądu,
- prowadzenie rejestru skarg wpływających do Rady Miasta,
- przekazywanie uchwał Rady zainteresowanym komórkom organizacyjnym Urzędu, jednostkom organizacyjnym Miasta, organom nadzoru i przekazywanie ich do publikacji w Dzienniku Urzędowym oraz wiadomości publicznej,
- udostępnianie do wiadomości publicznej protokołów i innych dokumentów z posiedzeń Rady i jej komisji, za wyjątkiem dokumentów objętych tajemnicą skarbową, handlową, ustawą o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych oraz innych przewidzianych w innych ustawach,
- udzielanie pomocy w zakresie interpretacji przepisów ustawy o samorządzie gminnym, Statutu, regulaminów komisji i innych przepisów dotyczących pracy Radnego.