Opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy uiszczać za jeden miesiąc kalendarzowy w terminie do 25 dnia każdego miesiąca, począwszy od lipca 2013r.

Podstawą uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi jest złożona deklaracja.

Wpłaty należy dokonywać:
1. Gotówką bezpośrednio w kasie Urzędu Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, czynnej w godzinach:
Poniedziałek – Piątek 8:00 – 14:30 (przerwa w godzinach 12:00 – 12:15).
2. Przelewem na rachunek bankowy Gminy Miejskiej Wałcz w banku Pekao S.A. I Oddział Wałcz nr: 98 1240 3712 1111 0010 4026 3217, ze wskazaniem w tytule wpłaty okresu, za jaki uiszczana jest wpłata i adresu nieruchomości, za którą jest dokonywana wpłata.
3. Przelewem na indywidualny rachunek bankowy w banku Pekao S.A. I Oddział Wałcz, ze wskazaniem w tytule wpłaty okresu, za jaki uiszczana jest wpłata i adresu nieruchomości, za którą jest dokonywana wpłata.

W celu otrzymania indywidualnego numeru rachunku prosimy o kontakt z Wydziałem Infrastruktury Miejskiej, Gospodarki Komunalnej i Środowiska, Urząd Miasta Wałcz, Plac Wolności 1, pokój 203, telefonicznie pod nr tel. 67 258 44 71 wew. 25 lub na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.